Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

donderdag, april 19, 2007

Tracks Of The Day

En ik ga vrolijk door in het spoor van Seven30, want ik heb ook nog een klein dozijn aan bangers.


Alleerst na 'I Tried' de 2de single van BTNH's album Strenght & Loyalty. Een vrij aardige track, de moneymaker voor het album lijkt me. Wel dope dat Mariah de BTNH-stijl probleemloos overneemt.

Busta Rhymes ft. 50 Cent - I'm Loco (prod by Clinton Sparks)

Dikke shit van Bus-A-Bus met 50 en een typische Clinton Sparks-beat om het af te maken. Ik weet niet precies het hoe en wat van deze track, maar dat komt vanzelf wel. Het kan zelfs dat de titel Oh No is, maar goed.


Nieuwe Lil' Wayne track waarop Rick Ross Slim Thug lijkt te dissen. Ik zeg lijkt, want ik heb wat liggen researchen en het blijkt dat er vrij weinig aan het handje is. Verder is het gewoon weer een dope track met het bekende concept.


Monica komt ook weer eens met een track. Op zich een dope track, aardige zang en een leuke beat, maar toch mis ik iets. Het is net alsof ie nog niet af is. Laten we het hopen.


Deze 2 zusjes uit Connecticut zijn weer de nichtjes van de jongens van B5. Zodoende ook de connectie met de producers The Insomniax die bezig zijn met het produceren van het album van Myxx.

Ernstige shit van Obie! De track komt op z'n album Bottom's Up, wat uit dient te komen eind 2007. En dit soort werk belooft veel goeds!

Geen idee wie, wat of waar en hoe. Het is in ieder geval niet Timbo's kleine broertje. Ik vraag me daarom ook sterk af of de artiestennaam compleet is dan wel correct. Los daarvan klinkt het gewoon dope! Dus mocht iemand meer weten, geef die comment!!


The Lox is terug en dus ook Sheek. Ik denk dat deze track van een of andere D-Block mixtape afkomstig is, maar who knows. Een vrij aardige track, met vooral veel dank aan MoSS voor de dikke beat.


Tiara is een unsigned-zangeres uit Pittsburgh. Momenteel werkt ze aan haar demo om bij de labels te droppen. Deze track komt daar vanaf en klinkt behoorlijk dik! Ik denk dat we nog wel wat van haar gaan horen in de nabije toekomst.


De eerste single van Young Jeezy's United Streets Dopeboyz of America. Samen met Slick Pulla en Blood Raw vormt hij de groep USDA die 22 Mei hun album Cold Summer releasen.


Word dit het jaar van de dope comebacks?! WC doet er dan in ieder geval aan mee met wat hulp van Ice Cube. Guilty By Affiliation, zo gaat het album heten van WC. Wanneer het uitkomt is mij nog niet bekend. Dit is gewoon die echte Westcoast-sound die ik lang niet meer heb gehoord!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dat was lang geleden dat bijna alle tracks gewoon superklinken in de oren. Thanks for the posts

april 21, 2007 8:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home