Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, mei 01, 2007

Tracks Of The Day

Ik ben nog behoorlijk brak van en de 7e plek van mijn cluppie, en natuurlijk dat verdriet wat ik in de afgelopen dagen daar door heb moeten wegdrinken. Gelukkig was het Queensday (en Night) en was er Alcohol genoeg hier in Amsterdam.
Maar genoeg BS, hier de tracks

Onder de Dipset zijn ondertussen wel honderd vertakkingen en iedereen heeft zijn eigen protegé's. Zo ook Jimmy. Mel Matrix en de al wat bekendere Max B vallen onder zijn hoede en met de hulp van legende Junior Reid blessen ze deze Reggae-influenced track.

Nog meer Dipset en nog een protegé van Jimmy. Dit is zeker een van de wazigste tracks die ik in tijden heb gehoord, maar hij is wel dope. NOE klinkt trouwens heel erg als Jigga. Weet niet of dat toeval is.

Swizz is duidelijk een betere Producer dan dat hij Rapper is. De refreintjes en beats zijn meestal heel dope, maar de verses verder doen niet. Jammer.

De remix van de huidige hit van T-Pain. En om het in de Akon/Konvict-familie te houden, heeft T-Pain de nieuwe signee Kardinal Offishall even laten meedoen. Wat een hechte familie is het toch.

Wat ik net al zei. Swizz kan beter beatz bakken. Deze track is totale chaos. Jammer van die DJ tag, maar ik kon het niet laten, zeker omdat nu de quality wel goed klinkt in verhouding tot de eerdere versie die ik maanden had liggen.

Niet heel bijzonder, wel een typische 50 track. Ik hoor toch liever die knallende bassen en drums van Dre dan dit wat meer somber klinkende werk van Havoc. Toch is het concept van de track weer catchy, met het mmm-mmm-kissing stukje.

New Remix. Dit keer met Lil' Kim en Busta. En nog ook een Explicit Version. Ben benieuwd of Diddy er nog meer versie van gaat maken.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat the fuck is dit...
die 1e,3e en 5e links zijn verkeerd...

mei 01, 2007 10:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heeeey dudes. kunnen jullie ff die links aanpassen van de 1e. 3e en 5e track?

danke schon.

mei 02, 2007 11:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

de links kloppen niet echt

mei 02, 2007 7:06 p.m.  
Blogger Seven30 said...

De links zijn gefixt...

mei 03, 2007 1:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

de album of het album, who the fuck cares, man, als er een grotere mierenneuker bestaat dan jijzelf, laat me dan iets weten...voor de rest moet je me niet pakken op spellingen, anders pak ik je op andere dingen...don't let the weed fuck up that little brain of u, antfucker

mei 03, 2007 10:34 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Waar praat jij over?

mei 04, 2007 2:56 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

mei 04, 2007 3:01 p.m.  
Blogger Seven30 said...

Oh wacht ik zie het al:

Een reactie op een post van 12 april:
HET album Ouwe...,maar daar hoop ik ook op. HAV is stukken meer onpoint dan P...maar ja ik ben zelfs meer onpoint dan P op dit moment..

Ben gewoon blij dat je nu weet hoe het wel moet, dat bespaart je een nieuwe vernedering.

mei 04, 2007 3:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home