Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

woensdag, mei 02, 2007

Tracks Of The Day

Er zaten een paar foute links in gisteren en die heb ik nu aangepast. Tevens natuurlijk wat nieuwe tracks voor jullie.

Joell heeft met die eerste release van hem bewezen een echte rhymespitter te zijn. En hij dropt ook nog eens gevaarlijke remixes met nog 2 lyricale zwaartepunten.

Ik weet niet of dit een originele versie of dat de twee Murder Inc mannen zelf los zijn gegaan met de track. In ieder geval is het een geslaagde Remix.

Ik zeg maar 1 ding. Waar blijft dat FUCKING UGK album?

De Konvict mannen zingen over een de fantasie van menig man. En ook T-Pain en Akon vinden het niet echt vervelend, zolang ze maar mee mogen genieten.

Ik dig dit wel. Een nieuw duo met een beetje aparte vibe. Een beetje alternatieve R&B track, maar zeker niet verkeerd.

De Hulk van de Hiphop scene krijgt hulp van mijn persoonlijke helden Bun B & Pimp C in deze ode aan auto deuren die naar buiten kunnen openslaan. Ook Ex-Xscape member Kandi laat weer wat van zich horen op deze track, ookal is haar bijdrage minimaal.

Geen idee waarom je een track in God's naam Weeble Wobble zou noemen, maar Keith komt er mee weg, gewoon omdat hij altijd wel redelijk strak komt. Oké het refrein is wack, maar de rest is on-point.

Nog een DB-track. David wil met het volgende album echt gaan scoren, want ook hier nodigt hij wat money-makers uit.