Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

dinsdag, april 24, 2007

Tracks Of The Day

Ja, leuk en aardig dat gigantisch veel tracks posten, maar het gaat ten kosten van mijn quality time. Dus vandaag gewoon een "normale" portie.


Waarschijnlijk zullen weing DaShanty bezoekers de track "Boriquas On The Set" kennen, maar Nykro en ik hebben geregeld Puerto Rico, Ooooooooooh meegeschreeuwd in de club. En ineens was daar een nieuwe Frankie Cutlass track. Niet te vergelijken met het oude werk, maar zeker nice.

Geen idee wie Supa Nova Slom is. Ik vind het trouwens een ontzettend lame naam. Maar Jada en Game doen mee en de track is nog wel dope ook.

Ook twee onbekende gasten voor me. Traxamillion ken ik wel en dit heeft ook wel een beetje een hyphy vibe...so i like it.

Travis, Skinhead Rob en Paul Wall kennen elkaar al van het Chopped en Screwed album van The Transplants en hebben tegenwoordig een groep gevormd. Big Bun B mag ook een gast verse doen.