Da Shanty: Tracks Of The Day Image Hosted by ImageShack.us

maandag, april 23, 2007

Tracks Of The Day

Vandaag start ik met twee tracks afkomstig van het State Property album Out On Bail die geloof ik morgen officieel uitkomt. Ik was deze release ook helemaal vergeten en had er dus ook geen verwachting van, wat wellicht in het voordeel van de cd kan zijn. In ieder geval zijn deze twee tracks zeker de moeite waard, van de rest ben ik nog niet zo zeker.







Inmiddels heeft Snoop weer een album uit; Snoop Dogg Presents The Big Squeeze. Of ja hij heeft z'n naam er aan verbonden zodat z'n homies meer in de spotlight komen te staan. En natuurlijk doet hij zelf ook weer mee. Ik heb eigenlijk de rest van de songs nog niet geluisterd, maar deze vond ik wel nice. Wellicht omdat ik me al de hele dag lam voel en deze dus wel lekker aansluit bij mn vibe.

Joell Ortiz ft. Lord Black & Alex Santiago - BQE (prod by Alchemist)
The Brick: Bodega Chronicles komt ook morgen uit en dus lekken de tracks op het net al veelvuldig. Deze pik ik er even tussenuit, simpelweg omdat het weer die echte underground sound vertegenwoordigt. En bovendien is de beat van Alchemist, dus!

Relaxte track van Mr. Murray en Tyrese maakt het helemaal af. Ik trek deze stijl echt enorm met het zonnige weer.

Van Trey Songz lekken zo nu en dan wat nummers. Sommige zijn wel leuk, en sommige hebben net dat beetje meer. Zo ook deze! Het is natuurlijk geen Wonder Woman, maar dit klinkt dope genoeg voor een lekker album.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goede shit. Die trey Songz track is alleen al een jaar uit

april 23, 2007 11:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

this page would be hot if it was written in engels.

april 24, 2007 3:28 p.m.  
Blogger Seven30 said...

volgens mij is die Trey Songz in deze versie met Joc bas sings kort uit...de orignele is met Mumeet Daddy en die heb ik zelf ook al een jaar...

april 24, 2007 4:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oktober 2006 was hij uitgekomen

april 25, 2007 9:27 p.m.  
Blogger Nykro said...

Ook die versie met Yung Joc?

april 25, 2007 10:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home